Astrolozi su napravili kratak vodič za dijetu, a vi pronađite onu koja odgovara vašem znaku.

OVAN
Viktorija Bekam je tipičan predstavnik znaka. Ovnovi generalno teže konkurenciji, ambiciozni su, aktivni i odlučni u tome da pobijede. Kada je u pitanju ishrana i dijeta, brzinski režimi koji brzo donose rezultate najbolji su izbor jer strpljenje definitivno nije vrlina Ovna.
DIJETA: Atkinsonova dijeta (bogata proteinima, a s vrlo malo ugljenohidrata) dobar je izbor za Ovnove. Daje im snagu i odgovara njihovom kompetitivnom karakteru koji ide na sve ili ništa. Radi se o prilično ekstremnoj dijeti, pa su nužni i povremeni ljekarski pregledi.
VJEŽBA: Ovnovi su previše sebični da bi bili timski igrači, pa grupni sportovi otpadaju. Radije izaberite aerobik, trčanje ili bilo šta drugo što će testirati vaše granice.

BIK
Kristina Hendriks, glumica koja se proslavila ulogom u seriji “Momci s Madisona”, poznata je po svojim oblinama, a ovo je i najsenzualniji od svih znakova. No, kao i svaki Bik, sklona je “zabranjenim užicima”, posebno onima koji uključuju čokoladu. Zato je za svakog Bika najbolja planirana dijeta.
DIJETA: Dijeta “volumetriks” temelji se na unosu namirnica niske energetske gustine i dozvoljava konzumaciju velike količine voća i povrća, a povremeno i nekog slatkiša. Planirajte ishranu oko sporo razgradivih ugljenohidrata kao što je integralna riža, integralni hljeb i suho voće koje će vam dati osjećaj sitosti.
VJEŽBA: Iskoristite svoju tvrdoglavost da ostanete fokusirani na cilj kao što je, na primjer, trčanje pet kilometara u 30 minuta.

BLIZANCI
Svježi, mladalački i uvijek spremni na akciju, moto Blizanaca je “raznolikost je začin života”, pa nije čudno što im je teško da se pridržavaju dijete ili određenog režima vježbanja.
DIJETA: Pristup Rozmeri Konli koja smatra da je u ishrani najvažnije izbalansirati različite grupe hrane i kombinovati to s različitim vrstama vježbi, mogao bi biti idealan za Blizance. Vaša najveća mana su brzi obroci s nogu. Izbjegavajte čipseve i čokoladice, nego umjesto toga ponesite i grickajte isjeckano voće. Osim toga, neka vam postane obaveza da jednom dnevno sjednete za sto i jedete topao obrok.
VJEŽBA: Isprobajte miks aerobnih vježbi i vježbi snage visokog intenziteta kako vam ne bi bilo dosadno. Anđelina Džoli, pripadnica ovog znaka je, na primjer, isprobala sve, od hrvanja i kik-boksa do joge.

RAK
Uživanje u hrani i zabavljanje idu zajedno. Čak i super mršava Čeril Kol, u horoskopu Rak, priznaje da je sklona tim užicima. Rak inače vlada želucem i hrana im donosi osjećaj emocionalne sigurnosti, pa kada su pod stresom, Rakovi će utjehu pronaći u hrani.
DIJETA: Američki neurolog dr Danijel Amen objašnjava da postoji pet tipova ličnosti i pet okidača za nerazumno prepuštanje užicima i gojenje. Pronađete li se u jednoj od tih pet kategorija, trebalo bi da pronađete svoj tip ishrane i naučiti da kontrolišete potrebe.
VJEŽBA: Kampovi i agresivni, vojnički stilovi vježbanja za Raka su sinonim za pakao. Radije pokušajte s plivanjem.

LAV
Madona je tipična Lavica – neustrašiva i fokusirana. Kad Lavovi jednom odluče da djeluju, oni imaju dovoljno energije i predanosti da ideju sprovedu u djelo.
DIJETA: Lavovi vole bogatu, tešku hranu, kao što su sir i crveno meso, ali ona istovremeno predstavlja i njihovu propast. Zamislite kako ćete izgledati u bikiniju i dopustite da vas to inspiriše. Kad se to jednom dogodi, čak vas ni najstroži oblik dijete neće odbiti. Male porcije, obroci bogati proteinima, mnogo jaja, ribe i mahunarki, to je idealna prehrana za vas. Što manje ugljenohidrata, to bolje. Dukanova dijeta je idealna jer Lavovima treba rutina, red i cilj na koji će se koncentrisati.
VJEŽBA: Lavovi vole izazove, pa su za njih svakako vježbe jačeg intenziteta, poput dizanja tegova, skvoš ili zumba ples.

DJEVICA
Čuvajte se kratkoročnih dijeta i brzog gubitka kilograma jer, uprkos vašoj obrazovanosti, možete biti vrlo lakovjerni. Dječija hrana i dijete koje se baziraju na unosu tečnosti mogu se činiti privlačnim, ali dugoročno nisu ni dobre ni djelotvorne.
DIJETA: Dijeta “Weight Watchers” najbolje odgovara vašoj naravi. Izberite hranu bogatu vlaknima poput svježeg voća, salata, lososa… Izbjegavajte hljeb, punomasno mlijeko i pavlaku. Inače, vaše tijelo je posebno osjetljivo na stres, a to vam odmah udara na želudac. Ako izaberete tešku hranu, organizam će vam vrlo brzo biti pretrpan.
VJEŽBA: Grupa vježbi koje služe toniranju mišića, kao što su pilates ili joga, svidjeće se ovom horoskopskom znaku. Na primjer, Pipa Midleton je svoju savršenu zadnjicu izgradila pilatesom!

VAGA
Gvinet Paltrou sa svojim dugim nogama, savršenim tenom i sklonosti makrobiotičkoj ishrani možda izaziva zavist, ali drugi bi svakako trebalo da uče od nje. Ravnoteža i harmonija ključne su riječi jedne Vage, pokušajte da ih uvrstite u svoju svakodnevnu ishranu i režim vježbanja.
DIJETA: Vage zbog vladajuće planete Venere vole da se osjećaju njegovano i voljeno ili će utehu potražiti u slatkišima. GI-dijeta pomoći će Vagama da izbalansiraju nivo šećera, a kako su im kosti i bubrezi slaba tačka, trebalo bi da konzumiraju hranu bogatu kalcijumom i da piju puno tečnosti.
VJEŽBA: Zajapureno, znojno i crveno lice za Vagu nije opcija, pa im mnogo bolje pristaju nježnije vježbe poput joge.

ŠKORPIJA
Fokusirane Škorpije traže režim za rekreaciju koji će ih natjerati da provjere svoje granice. Keti Peri je kao prava Škorpija svjesna u kojem smijeru ide njen život i odlučna u tome da ostvari sve svoje ciljeve.
DIJETA: Najbolja bi opcija bila da pratite ideju Tima Ferisa u njegovoj knjizi “Četvorosatno tijelo”. Bez ugljenohidrata, bez voća i mlijeka, s puno mahunastog povrća, ovo je prilično ekstreman oblik dijete. Ali, jednom sedmično možete da pojedete šta god želite, a to je ono što bi se Škorpijama moglo svidjeti kako bi uživali u krajnostima.
VJEŽBA: Strastvenim i zahtjevnim Škorpijama treba rigorozan režim koji zahtjeva koncentraciju, kao što je kik-boks ili neka druga borilačka veština.

STRIJELAC
Skarlet Johanson je pravi Strijelac – snažna i vitalna. Strijelci vole da putuju i uživaju u aktivnostima u prirodi, pa bi svakako trebalo da izaberu režim vježbanja koji to uključuje, a istovremeno i egzotičnu ishranu. Vladaju jetrom, pa bi trebalo da konzumiraju puno tečnosti i tako čiste organizam od štetnih stvari. Svježi sokovi od povrća poput mrkve i cvekle su također korisni.
DIJETA: Ovaj vatreni znak trebalo bi da se odluči za orijentalnu ishranu koja uključuje puno ribe, sjemenki, povrća i integralne riže. Sve to je hrana koja daje puno energije, a to je ono što Strijelcima treba jer su jedan od najenergičnijih znakova. Slaba tačka im je teška hrana, pa je zamijenite sušijem, lješnicima i kolačima od riže.
VJEŽBA: Isprobajte planinarenje, biciklizam i trčanje – bilo šta što će vas izvući na svjež vazduh i uz šta možete uživati i u krajoliku.

JARAC
Baš poput Kejt Midleton, koja je tipičan Jarac, vi ste vladar samodiscipline. Hladna, smirena i fokusirana, vojvotkinja od Kembridža slijedi režim koji je čvrsto postavila i ništa joj se ne može naći na putu. No, nemojte se kažnjavati ako se nekad dogodi da prekršite pravila.
DIJETA: Dijeta Kembridž koja zahtjeva puno samodiscipline mogla bi biti idealna za Jarce. Miješanje jela – piletine, povrća, jaja, voća, riže i tjestenine – uz posebno pripremljene supe, energetske čokoladice i napitke, dozvoljava vam konstantno praćenje unosa kalorija, u čemu ćete zasigurno uživati.
VJEŽBA: Vi dovoljno dobro funkcionišete sami, pa zaboravite grupno vježbanje. Umjesto toga, ustanite rano i krenite na trčanje.

VODOLIJA
Glumica Dženifer Eniston primjer je Vodolije, nezaustavljivog i slobodnog duha. Oni stvaraju i ruše pravila gdje god da idu, pa držanje dijete za njih predstavlja pravi izazov.
DIJETA: Budući da ste buntovnici, skloni ste sami sebi previše ugađati. Ovaj znak vlada nervnim sistemom, a da biste ga održali u ravnoteži, nužno je da unosite dovoljno vitamina B preko povrća, tunjevine i jaja.
VJEŽBA: Što luđa, to bolja. Probajte s hulahopom, vježbama na trapezu ili maratonima. Dokle god se osjećate slobodno, bit ćete zadovoljni.

RIBE
Sposobne, intuitivne i nježne, Ribe poput Eve Mendez traže režim koji će ih više opustiti nego izmoriti i oduzeti im puno energije.
DIJETA: Podstaknite odbrambeni sistem s puno bijelog luka i đumbira i isprobajte azijsku kuhinju koja ima vrlo malo masnoće.
VJEŽBA: Odgovaralo bi vam svakodnevno istezanje, plivanje i plesanje kako biste ublažili stres.