Učvrstite donji dio tijela – BEZ ČUČNJEVA!

431

“Ne mogu reći da ne volim čučnjeve, ali mi nisu baš ni omiljeni. Znam, znam da su odličan način da zategnem stražnjicu i bedra, ali nakon toga imam osjećaj da mi noge gore! Zahvaljujući ovom sjajnom kompleksu vježbi koji sam pronašla za Vas (ali i za sebe), imat ćete ravan trbuh, vitka bedra, i zategnutu stražnjicu i to kroz samo 2 sedmice. Možete li vjerovati da Vas samo 2 sedmice dijele do savršenog tijela?“

Ovih 5 jednostavnih vježbica za koje Vam ne treba dodatna oprema a koje djeluju na ciljanu grupu mišića, izmislila je fitnes ekspertkinja Ellen Barrett. Ona preporučuje da svaka vježbica bude izvedena kroz 10 sporih ponavljanja, 4-5 puta sedmično, a mi Vam  preporučujemo da u drugoj sedmici povećate broj ponavljanja na 20! 🙂

Vjerujemo da je ovo sjajna solucija za sve Vas koji nemate baš mnogo vremena za vježbanje.

Provjerite!

most

Most

Oslonite stopala na zid, a kukove u sporom ritmu podižite i spuštajte na tlo.

 

BRISAI

Brisači

Oslonite stražnji dio nogu na zid. Naizmjenično, jednu pa drugu nogu, pomičite ka tlu do granice bola, pazeći na pravilno disanje.

 

dohvatistopalo

Dohvati stopalo

Oslanjajući stražnji dio nogu na zid, dohvatite desnom rukom lijevo stopalo, i obrnuto. Vježbu radite sporo.

 

slika41

Makazice

Podupirući rukama kukove, oslonite jedno stopalo o zid, a drugu nogu spuštajte prema glavi. Ponovite i sa drugom nogom.

 

slika51

Pritisni koljeno

Jedno stopalo oslonite na zid, a stopalo druge noge stavite na koljeno noge koja je oslonjena.

Ritmičnim, ali laganim pokretima, odižite kukove od tla.